Başlangıç » Genel başlıklar » ORAN-ORANTI

ORAN-ORANTI

İNDİRİN

One thought on “ORAN-ORANTI

  1. hocam sorularınız bir başka benim için yapamadığım sorular çıkıyo işte sizin sorularınız sayesinde bu kadar azim kazandım hocam yapamadığım soru olduğunda onunla mücadele etmeyi sizden öğrendim yoksa pes edip sorabilirdim size sizn sayenizde matematik in nasıl bir bilim olduğunu daha iyi anladım… dilerim yüzünüzü kara çıkarmam bu arada hocam yerimde gözün var diye takılırdınız bana ama benim amacım sizinle aynı mesleği paylaşmaktır ileride ne kadar sizden iyi olsam da professör dahi olsam da hepsinin temeli sizde yatacaktır bunun unutmayın hocam beni ben YAKIŞIKLINIZ!!!!

Bir Cevap Yazın

