Başlangıç » Günün Soruları » Günün Sorusu

Günün Sorusu

İNTEGRAL

 

Adsız

3 thoughts on “Günün Sorusu

  1. arcsin(2x-3)+c buldum hocam türev alıp sağlamasını da yaptım hocam yalnız çok uzun sürdü kısa yoldan çözüme götürecek bir bilgi var mı acaba?? Bir de hocam soruda kök içerisindeki denklem 1 ve 2 noktalarından kesilen bir elips parçasının denklemi değil mi hocam eğer denklemi ise bu bilgi integral almamda bana yardımcı olur mu??

  2. teşekkür ederim hocam integral i çok seviyorum değişik ve zor integral sorularınızı bekliyorum matematik okumak ne güzel birşey şu an bölümümü okumasam bile kendimi geliştiriyorum güzel sorularınızı çözerek sırf yüksek lisans düşündüğüm için hazırlığı vermeye çalışıyorum ama ne yazık ki henüz geçemedim henüz acı bir gerçek…..

Bir Cevap Yazın

